Klachten

Klacht melden?

Heeft u een klacht of bent u niet tevreden? Neem gerust contact met ons op telefoonnummer +31 (0)10 313 89 88 of mail ons via info@ecodisposable.nl. Wij helpen u graag met het vinden van een passende oplossing. Wij zijn pas tevreden als u tevreden bent!

 
Klachtenprocedure

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch niet tevreden zijn of een klacht willen indienen dan verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen. Stuur een e-mail naar info@ecodisposable.nl of bel ons op telefoonnummer +31 (0)10 313 89 88. Wij helpen u graag! Wij zullen uw klacht uiterst serieus nemen en onze uiterste best doen een passende oplossing te bieden. 

Mochten wij in een uitzonderlijke situatie uw klacht niet in onderling overleg op kunnen lossen dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Deze zal gratis bemiddelen. U kunt controleren of wij een lopend lidmaatschap hebben via https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel Verkoper als Consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door u betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.

Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr). Gezien ons doel om u als klant blij te maken gaan wij er natuurlijk vanuit dat dit niet zo ver zal komen.

Winkelwagen
Scroll naar boven